linneas99

Alla inlägg under augusti 2012

Av linneas99 - 9 augusti 2012 14:10

Jag & Linnea har gjort muffins idag,med hjälp av internet recept. Vi har inte ätit dom än,för det ska vara en överaskning till min mamma när hon kmr. Dom ser super goda ut,elr hur?! // Ida  www.idislove.bloggplatsen.se

 

We love muffin ♥


Psst... Det är jag som gjort nya headern!! ♥ // Ida

Av linneas99 - 8 augusti 2012 19:49

Hej nu sitter jag i min kusses säng, asså Idas säng och vi har knäppt lite kort kommer snart ladda upp dem... så snart mobien vill!!! Ååååhhh Eddisarna är så söta!!! Åååhhh, Ida ladda upp bilderna på hennes blogg och inte min de kommer snart... Åååhhh.........Snart kommer de........... nu är det nära...................... Ååååhhhh Loggar förtrafande in från mobilden........ skynda.......... Snart...................... Ä....................t...........l................
.i..............g................e................
.n........... är det jätte nära.................. sååå........................ Nu är det klart!!!!! Den bilden var fin  Njaa så där tycker jag  rosa hår haha!!!  den ... vad tycker ni???


Kram Linnéa!!!       

Av linneas99 - 8 augusti 2012 11:21

Hej bloggälskare!!! Hur har ni det!!! Jag har haft en jätte bra helg!!!  På Galaxy båten!!! En jätte stor båt viking line båt er det!!! Jag smakade den läsken som idislove.bloggplatsen.se drak!!! Båda två, 
Paradise & Tropic!!! 
  Dem var jätte goda!!! 

Det var det jag gjorde i helgen!!! 

Men idag ska jag till stan och köpa en prisent till Anton!!! Idas lillebrosa!!! Sen ska jag sova över hos Ida!!! Puss & Kram Linnéa!!!









 

 

Av linneas99 - 5 augusti 2012 18:59

Hej, idag hade min farmor fest typ!!! hon fyller 75 i morron!!!! Så fort Ida loggar in ska vi chatta!!! Puss & Kram!! Linnéa!!!


ppppssssttttt...  Imorron elr någon dag kommer jag lägga upp bilder från idag!!!

Av linneas99 - 4 augusti 2012 16:35

Hej, idag var vi på gränby, vi handlade en prisent till min farmor!!! hon ska ha något slags kallas!!! På en resturang, i rimbo!!   

Sen red vi på Mille, utan STIGBYGLAR!!!! HEJ DÅ!!! // Linnéa      

Av linneas99 - 3 augusti 2012 20:30

Hej idag var jag sjuk, jag hade feber och något konstigt i öron!!! Inte mycket att berätta, var mest i sängen och lyssnade på ljudböker!!!

Men har gjort lite bilder, Titta:

   de två marsvinen är Idas!!!   Det är Leo!!!    Jag!!! Hahaha!!! 

Vad tycker ni om bilderna!!!



                       HEJ DÅ!!!! // Linnéa   

Av linneas99 - 2 augusti 2012 19:44

Idag kom Stefan & Catrin till oss!!! Vi var också till City Gross (2)   och handlade Mat... Vi åt Lax och potatis!! Efter rätt: Jordgubbar och grädde!!! Och chocklad vaniljglass!!! Ville bara säga det Hejdå!!!

                                     

Av linneas99 - 2 augusti 2012 10:57


Hej idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske träna, men Min farbror och hans tjej kommer!!! Stefan och Catrin!!!  HEJDÅ 

  Så korta inlägg!! Jag vat att det är tråkigt att läsa, menmen... Det hander inte så mycket attt s  kriva!!!!!!   

Presentation


Läs och njut!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

DÖÖskalle

Halloween Skull

DÖÖskalle

Animated Swinging Skull

Ovido - Quiz & Flashcards