linneas99

Alla inlägg under oktober 2012

Av linneas99 - 30 oktober 2012 20:09

Heej har bytt header vad tycker ni??? Fin va?? Vile bara säga det!! Kram och puss!!!  

Av linneas99 - 30 oktober 2012 19:35

Heej!!! Jag har inget att erätta derför har jag inte skrivit. Bara så ni vet. Har gjort lite bilder.

 

Sen på Diego & Shira

 

Sen HALLOWEEN

        


Och sist men inte minst TRORJAG JULJUL

  Rudolf med 4 tjejer, han är popis!!!! Haha

Av linneas99 - 20 oktober 2012 13:29

Hej!! Idag såg vi en GRÅSPARV inne på Grangården i östammar!!! Han/hon hade "bitit" hål i fågelfrön, han/hon fick gratis fågelmat... ♥ Haha♥ 

För er som inte vet hur en gråsparv ser ut, här är lite bilder!!!!! Puss på er!!!! Mina läsare!!!! 

      Söööta va!?!?!?!! Puss på er igen pusspuss

Av linneas99 - 19 oktober 2012 16:35

I detta inlägg kommer de bara var spanska!!! 

Bueno blogs, para que lo sepas, yo uso  el traductor de google. Si se equivocan, escribe un comentario.Estar en el baile de ahora, van  a ser divertido probar algo que bailar para mi bien. Nos vemos Adios... 

Nu kommer lite på svenska!!! Haha 

Hej bloggen, bara så ni vet använder jag google översätt. Om de är fel så skriv en kommentar. Ska på dans nu, ska bli roligt för jag ska prova dansen efter min också. Vi ses Hejdå... 


Más fotos = Mer bilder

    // Adios Linnéa

Av linneas99 - 15 oktober 2012 19:05

HEJ♥♥♥ JAG♥♥♥ HAR♥♥♥ GJORT♥♥♥ LITE♥♥♥ HALLOWEEN♥♥♥ BILDER!!!

HÄR♥♥♥ÄR♥♥♥DE:

     
Inte så lik den första bilden, elrhur??? MEn de är samma bild TYP!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  Omvanligarna är förbluffande...♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Så jäkla snygg!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love www.picmonkey.se och www.pizap.se ♥♥♥(klick)♥♥♥

    Jag bara  älskar detta♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

    Jag kanske skrytter, men så får de vara♥♥♥♥♥♥ Men jag är as duktig på detta♥♥♥♥♥♥ Asså att redigera bilder♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Om ni vill att jag ska redigera bilder av er elr någon annan kan ni skicka bilden till linnea.borg12@gmail.se elr lägga ut de på din blogg (om du har någon förstårs) och skriva en kommentar om de♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Så kan jag redigera den och så lägger jag ut den på bloggen så du kan titta om du är nöjd elr inte♥♥♥♥♥♥♥♥♥ De är bara att skriva elr skicka♥♥♥♥♥♥ Love at redigera bilder♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Puss på er♥♥♥♥♥♥♥♥♥ // ♥♥♥L♥♥♥i♥♥♥n♥♥♥n♥♥♥é♥♥♥a♥♥♥

Av linneas99 - 14 oktober 2012 16:01

Åååhhh♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Var till Bebban i dag♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Vi red ut♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Ååååhhhh vad jag älska henne♥♥♥♥♥♥ Love horses♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Elina red Mille♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jaa, idagh var jag ju till bebban och red (på henne), först skulle Lowa ridan en bit sen skulle vi byta och jag fik rida. Vi red på en travbana. Men Mille var bara bångstyrig... (PS. Bebban är brunstig... Och Mille är ju en hings så... Ni förstår hoppas jag) Så efter ett tag så vände vi och travade en bit!!! De var så härligt...♥♥♥ Ååhh♥♥♥♥♥♥♥♥♥  Men när vi gick hemmåt blev Bebban rädd för mamma och Lowa som gick bakom. Hon sprat till. Jag blev as rädd!!! Bebban "Passa" (pass är snabb galopp och galopp är när hästen springer) rakt ut i åkern!!! Jag blev faktiskt as rädd när hon gjorde de... Ni vet kanske inte hur de är, men om ni har rammlat av en häst och brytit armen, vet ni hur de känns..... Jaa, sen pratade jag hela tiden med henne och hon lugnade när sig och vi fårsatte♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Men iaf de var jätte roligt♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Lite bilder på Halloweenen♥♥♥♥♥♥♥♥♥ På Leo Och Mig♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Kanske de blir lite bilder på Bebban får se!!!

         

De blir lite på Bebban, Akelina, Bebis och Mille också!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Bebban och jag   Bebban och Bebis

 Akelina och bebbis

Sisst men störst Mille♥♥♥♥♥♥♥♥♥

   Så jäkla söt asså!!! BYEBYE// Linnéa  

Av linneas99 - 14 oktober 2012 15:52

Heej♥♥♥ Jag har äntligen fått min nya cykel♥♥♥ Det är en röd damcykel från biltema♥♥♥ I love it♥♥♥ Här är den på bild♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥  

Den fanns i de här färgerna också♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  silver och svart är så vanliga så de var redan uteslutna♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Den här gröna kanske ser fin ut på bilden, de tyckte jag iaf ( När Jag kollade i katalogen), Men sen när vi kom dit var den as ful..... Typ slam grön elr snor grön...... As ful iaf♥♥♥♥♥♥ Men men Nu vet ni de♥♥♥♥♥♥♥♥♥ I Love this Bike♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ // Eran "FAVO" Bloggare Linnéa!!! Som dess utom vill ha kommentarer!!! <♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Puss på er♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av linneas99 - 13 oktober 2012 15:54

Hej, ni vet min minsta kusse, som är ungefär 2-3 år (vet inte hur gammal hon är ungefär 2-3 år iaf)..... Hon hade ätit...... SUNS!!!!! Så hon och mamman ( Linda) hade åkt in till barn akuten!!!! En riktig busunge är de!!!! Puss på er bilder på henne!!!!

         Lilla Grysan då!!! Är hon inte sööt!!!!! 

Presentation


Läs och njut!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

DÖÖskalle

Halloween Skull

DÖÖskalle

Animated Swinging Skull

Ovido - Quiz & Flashcards