linneas99

Alla inlägg under september 2012

Av linneas99 - 30 september 2012 16:41

Heej!!! Jag har inte fått en kommentar sendan jätte länge!!!! Det är ni som får mig att skriva!!!! Jag får bara kommentarer av Ida, sen har jag fått två kommentarer av två anndra.... Asså kommentera nu då!!!! Smäll på ba!!!!!

  gilalr den katten!!! Kommentara Vad Ni Tycker Om Den Även Om Ni Bara Kikar In!!!!!! Tack Så Mycket!!!! 

Av linneas99 - 30 september 2012 15:50

♥Heej♥ Målar mina naglarna nu   `har inge att göra så de är derför jag skriver detta♥ Men är hemma iaf♥ Bara så ni vet♥ Jag chattar med min kusse också♥ Ida♥ Byebye♥ //♥L♥i♥n♥n♥é♥a

Av linneas99 - 28 september 2012 14:24

Heej gör ett mobil inlägg... Bara så ni vet sitter jag på landet. Kommer bilder sen. Hej då!!! // Linnéa

Av linneas99 - 27 september 2012 16:05

♥Sorry♥ Mkt bild inlägg♥ Menmen vad ska jag göra♥ I♥photos♥ Nu är de mkt hjärtan istället♥ haha♥ Byebye

//♥L♥i♥n♥n♥é♥a♥ Puss

Av linneas99 - 27 september 2012 15:51

♥Hej♥ Nu tycker jag det är dags♥att ha en♥TÄVLING En photo tävling♥ Den som gör den bästa bilden på www.pizap.com (klick*)♥ Så t.ex. ♥Så här♥    Sätt en så där PiZap grej i något hörn♥ skicka de tilllinnea.borg12@gmail.com ♥elr♥ lägg ut den på eran blogg♥ men då måste ni skriva er blogg adress♥ Byebye♥ // Linnéa♥ Puss 

Av linneas99 - 26 september 2012 19:15

More photos:::

kommer snart.............................................
...nu är de nära.............................några............
..................................................

              

Snart kommer resten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
..................................................
.............. Nu är de näära!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!

      

Snart kommer alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......................
................................. NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.........

     

Snart är de klara.............................................
..........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!...................................
................................................

                  

       


Sååå, nu är alla snart klara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............
.................::::::::::::::::::::::::::::::..............................................!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!

             

Dans outfit!!!!!!!!       

Snygga bilder hitils!!!!! Bilder från baket idag!!!!! Med kussen Johanna!!!!!!

       

Alla klara.............................................
..... Sissta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!'

     

Byebye!!!!!!!!!!!!!! // Linnéa

Av linneas99 - 26 september 2012 17:40

heej!!! Här kommer bilderna från Cypern!!!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Snart är alla upplandade Kanske lite många bilder men de får de vara!!!!! Hoppas ni gillar de......

Nu kommer de................................................
..................................................
..................................................
..................................................
..

                  Ej i ordning menmmen!!!! Byebye!!!!!!!!!!!!!

Av linneas99 - 25 september 2012 14:07

Heej har är mkt läxor, på har inte skrivit så mkt!!! Sorry!!! Detta inlägg är från min mini xperia! snart ska jag gå och bytta om!!! Ska ju på dans! Haha hoppas de går bra!!! Puss på er!!!

Presentation


Läs och njut!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

DÖÖskalle

Halloween Skull

DÖÖskalle

Animated Swinging Skull

Ovido - Quiz & Flashcards