linneas99

Alla inlägg under juli 2012

Av linneas99 - 31 juli 2012 11:33

Hej, idag kom vi hem från Landet!!! Inte så mycket att berätta mer!!!

På Landet badade vi, det var 20 grader i vattnet och Vi plockade blåbär och kantisar!!!




                                Ett kort inlägg  idag!! HEJ DÅ!!!!!!!! Linnéa    

Av linneas99 - 25 juli 2012 21:30

Hej! Glömmde Skriva att jag inte kommer att skriva fören Tisdag kanske till och med Onsdag!!! Så ni bara vet fall ni undrar vrf jag inte skriver!!! Ville bara berätta det Hejdå!!! Gjorde lite bilder!! 


    Det är Leo och Lenart!!! (Leo är hunden som nin kanske vet och då är ju lenart kaninen!!!

Av linneas99 - 25 juli 2012 18:18

Hej Sorry att jag inte skrev på hela dagen! Men det  var så att jag var på Gränby Centrum Med Ida (Hon som har idislove.bloggplatsen.se)! Det var jätte roligt här kommer lite bilder på kläderna och det jag köpte!!!

   Det är den i mitten bara så ni vet!! Och sen är det en son fast röd med svarta prickar!!! (Från JC)

   (Från Gina trickot)

(Från Lindex)      (Från Ur & Pen)


Kramar Linnéa!!   

Av linneas99 - 24 juli 2012 14:40

Hej jag är hemma igen!!!


Lite bilder!!!


      Det är bilder från Svedbovalen! Vissa kor går fria dem kan komma till våran stuga i Harsa!!! Ibland kommer det med geter också!! Hej Då!!! Linnéa!!!

Av linneas99 - 23 juli 2012 18:56

        Kram Linnéa!!

Av linneas99 - 23 juli 2012 18:04

Hej Det var länge sen bloggläsare! Men det är så det har blivit mycket och jag har inte haft tid att SKRIVA!!!! SORRY!!!   Men jag har fiskat varit lite banvakt åt Gry (Gry är min minsta kusse)!!! När vi fiskat ochnär vi gjort det har mormor kikat i en son!! Hihihi!!! inte så mycket att berätta mer men det är det jag gjort på sissta tiden!!


  Vad tycker ni om bilden??? Ska ladda upp lite mer bilder!!!   Kommer snart tillbaka tror jag med ett bild upplägg!!!



               Kram Linnéa!!!     Ska gå Kommer snart igen!!! 


Av linneas99 - 16 juli 2012 13:25

Hej idag var jag på stan med mormor!!! Vi skulle betalla en resa till Cypern med hela släkten!!! Sen gick vi lite på gränby...  Jag köpte ett på svarta byxer och en stickad tröja från Lindex!!! Pengarna var från ett prisentkort!! Prisentkortet var från Ida!!! :) De svarta byxorna var det en drag skedja på sidorna där nere!!!


 Kort inlägg idag menmen det kanske kommer ett till!!!!!!! Hej då Linnéa

Av linneas99 - 14 juli 2012 16:11

Hej jag ska bara berätta om vad jag fick och om vad jag gjorde igår!!! 

Av mamma pappa: presentkort 300 på H&M!! en surfplatta( en ARNOVA 10 G2 )!! en tjocktröja och en t-shirt!!! hörlurar!!!! och till sist nagellack!!!! oj just det örhängen!!!!! parfym och body lotion + två shower gel!!!!!!!

släkten: 2000 kr tillsammans!!!! parfym + shower gel!!! en sminkresväska ( elr vad man ska kalla det )!!!500 på lindex!!! Åååååååhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!! orkar inte skriva mer men lite till var det!!!!!!! Kramer den tonårige Linnea!!!!!!!

Presentation


Läs och njut!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

DÖÖskalle

Halloween Skull

DÖÖskalle

Animated Swinging Skull

Ovido - Quiz & Flashcards